Uživatelské jméno:
Heslo:
Padlock
Registrace
Zapomenuté heslo
Nápověda


Politika kvality

Ordinace MUDr. Martina Marešová Rosenbergová stanovila následující Politiku kvality vůči svým klientům, zaměstnancům, a obchodním partnerům.

Spokojenost klientů

Spokojenost našich klientů je hlavním kritériem pro posuzování kvality námi poskytovaných služeb. Klademe důraz na profesionalitu, vstřícnost, empatii, rychlou reakci, spolehlivost, klientsky příznivé postupy, příjemné a bezpečné prostředí.

Kvalitní lékařská péče

Naší prioritní snahou je neustále zkvalitňovat služby poskytované našim klientům. Pružně reagujeme na potřeby a očekávání klientů, uspokojujeme jejich požadavky vysokou odborností, kvalitou práce, přístupem a rozsahem podávaných informací

Vhodné pracovní prostředí a technické vybavení

Neustále zdokonalujeme pracovní prostředí a technické vybavení. Stávající technické vybavení udržujeme ve výborném technickém stavu a trvale zajišťujeme jeho správnou funkčnost dle legislativních předpisů a doporučení výrobců.
Dodržujeme zásady pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci a minimalizujeme dopad na životní prostředí. Vytváříme příjemné a bezpečné prostředí, ve kterém se budou klienti cítit dobře a které umožňuje uspokojení jejich individuálních potřeb.

Profesionální úroveň a spokojenost pracovníků

Neustále zvyšujeme odbornou způsobilost pracovníků ordinace Uplatňujeme nejnovějších poznatky při realizaci odborných služeb. Pečujeme o kvalitu a rozvoj pracovního prostředí, kvalitu pracovních vztahů, sociální péči i odpovídající odměňování našich zaměstnanců.

Důvěryhodnost a bezpečnost informací

Zajišťujeme ochranu osobních dat klientů s ohledem na bezpečnost, utajení a důvěryhodnost.

V Plzni dne 15.10.2024

MUDr. Martina Marešová Rosenbergová