Politika kvality
Ordinace MUDr. Martina Marešová Rosenbergová stanovila následující Politiku kvality vůči svým klientům, zaměstnancům, a obchodním partnerům.Spokojenost klientů
Spokojenost našich klientů je hlavním kritériem pro posuzování kvality námi poskytovaných služeb. Klademe důraz na profesionalitu, vstřícnost, empatii, rychlou reakci, spolehlivost, klientsky příznivé postupy, příjemné a bezpečné prostředí.Kvalitní lékařská péče
Naší prioritní snahou je neustále zkvalitňovat služby poskytované našim klientům. Pružně reagujeme na potřeby a očekávání klientů, uspokojujeme jejich požadavky vysokou odborností, kvalitou práce, přístupem a rozsahem podávaných informacíVhodné pracovní prostředí a technické vybavení
Neustále zdokonalujeme pracovní prostředí a technické vybavení. Stávající technické vybavení udržujeme ve výborném technickém stavu a trvale zajišťujeme jeho správnou funkčnost dle legislativních předpisů a doporučení výrobců.Dodržujeme zásady pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci a minimalizujeme dopad na životní prostředí. Vytváříme příjemné a bezpečné prostředí, ve kterém se budou klienti cítit dobře a které umožňuje uspokojení jejich individuálních potřeb.
Profesionální úroveň a spokojenost pracovníků
Neustále zvyšujeme odbornou způsobilost pracovníků ordinace Uplatňujeme nejnovějších poznatky při realizaci odborných služeb. Pečujeme o kvalitu a rozvoj pracovního prostředí, kvalitu pracovních vztahů, sociální péči i odpovídající odměňování našich zaměstnanců.Důvěryhodnost a bezpečnost informací
Zajišťujeme ochranu osobních dat klientů s ohledem na bezpečnost, utajení a důvěryhodnost.V Plzni dne 15.10.2024
MUDr. Martina Marešová Rosenbergová